måndag 30 maj 2011

Lite nytt

Åkte förbi en tygbutik här i staden. Nu visar det sig att de ska flytta till en annan ort och vill få slut på allt garn och annat de har hemma. Så de har 30 % rabatt på allt. Jag kunde inte låta bli utan kom hem med en liten påse gott och blandat. Detta vart min skörd :)
 
Flätstickor, vire, nummer 3 toppar och två olika virknålar i knit pro (älskar dem) och tre nystan fame trend. Ska bli lite olika sjalar som jag har haft fundering på. Hmmm mistänker att fortsätter det i denna takt kommer jag har stickat massor av sjalar i år. Men det finns så många fina mönster som jag vill testa. Tur att man har en ganska tillåtande man. Annars hade det inte funkat.
Nej nu ska jag smita ut med en kopp kaffe till honom. Han beslöt sig för att klippa våran gräsmatta. Själv så fick jag sköta om diskmaskinen. Och det bytet gör jag gärna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar