söndag 5 juni 2011

Lång helg

Äntligen äntligen kan jag göra ett nytt inlägg här. Kameran tog slut på batterier och jag hittade inte laddaren. Efter att ha skickat iväg min man i panik så fick jag en ny laddare igår. Nu funkar det att fota igen. Jippy

Igår var hela familjen till svärmor och svärfar på fika. Va skönt att träffa dem.

Här har jag kommit lite mer framåt på mina stickningar.
Så här långt har jag kommit på min Revontuli sjal. Ungefär en 50 varv kvar.
Min spetsstickade sjal i fame trend.
Även ett damlinne i tilda har jag börjat med. Tyvärr ser man inte riktigt garnets färg här. Det är ljusgrönt. Skönt att bara kunna sticka på utan att titta i mönster hela tiden.

Annars så tar vi det lite lungt här hemma. Städar, tvättar och bara njuter av tv tittande och stickning. Skönt med såna dagar också. Sitter och planerar lite för min egna lilla minisemester. Har fyra dagar utan man, barn och hund. Än så länge har jag planerat att åka till Göteborg och titta runt lite. Sen får vi se vart jag hamnar. Inte planerat klart än. Några dagar kvar innan det är dags.

Ha en underbar dag alla ni härliga blogläsare :)

2 kommentarer:

  1. Så kul att hitta en ny blogg, lägger mig som följare. Fina sjalar du har på gång.

    SvaraRadera