fredag 17 juni 2011

Min lilla minisemester

Igår så började min minisemester. Semestern har ett tema (inser att jag är en garnaholic. Finns det nått som heter anonyma garnoholoics?)

Jag började min resa strax efter att jag lämnat barnen på dagis och fritis vid sju. Min bil behövde lite näring så jag stanna först i Enköping.
 Fulla av både bränsle och glädje drog jag vidare. Hade plottat in första resmålet i gpsen. Är ju första gången jag åker helt själv utan min man som hittar överallt nästan.

Efter en 3 ½ timmes färd ungefär så var jag framme vid mitt första mål. Vartofta ett ställe jag varit nyfiken på. Och där hitta jag lite saker som fick följa med mig hem.

Efter lite handel där bar det av till Göteborg. Har spanat in några affärer på nätet som jag vill se i verkliga livet.
Stop nummer 1 i Göteborg vart Strikk och där följde detta med mig hem.
Stop nummer 2 vart Bojans garn. Och detta hitta jag där.
Sedan vart det ett 3 stopp.  Och det vart Karma garn. Och där vart det detta

Jag är hur nöjd som helst med gårdagen och idag blir det lite äventyr på hemmafronten. Orkar inte åka så långt idag. Trött efter igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar