onsdag 19 oktober 2011

Sockgarnsbyte

Igår kom mitt paket. Va tyvärr lite för trött att skriva om det då. Men nu är jag lite piggare.
Detta underbara fick jag från Stina som har bloggen stinasloppis.Hon kan inte haft det för lätt att välja vad hon skulle ge mig.Är ju ny här och inte skrivit så mycket på min blogg :) Men hon lyckades på nått sätt.



Idag när jag kom hem från jobbet så låg det ett nytt paket i lådan. Det var mina garner jag "råkade" beställa på sticknet. Och det här vart det :)

Hmmm försöker med garnstop men det funkar inte så bra. Ska nu ta det lite lungt tills syfestivalen är. Då får jag lite respit men annars ska jag försöka låta bli.
Ha en bra dag alla glada och underbara bloggare.
Kram Ingela

Ps. Mattan garnerna ligger på är en matta jag själv har vävt för ett tag sedan :) DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar