onsdag 22 februari 2012

En liten överraskning i min brevlåda....

När jag gick ut idag för att hämta posten låg det där ett grönt tjock paket. Jag skyndade mig in och log när jag såg framsidan av paketet. Där hade nämligen My lämnat ett litet meddelande till min brevbärare

Och snabbt gick det. Hon la det på brevlådan igår morse och idag fick jag det.  Jag satte mig ner och öppnade paketet och ut kom detta.


Två underbara nystan som bara skriker: Sticka mig!!! Sticka mig!!! Ska klämma lite på dem och se vad de vill bli. Sen underbara korta 2,5 mm stickor. Du måste ha läst mina tankar för jag har tittat en hel del på såna men inte kommit till skott att köpa. Och sen ett underbart kort med liten hälsning och tre underbara stickmarkörer.


Känner mig så härligt bortskämd och glad att nån har gjort detta för mig. Tack så mycket underbara My för mitt paket. Om ni vill hälsa på hos My ska ni gå in här :)


2 kommentarer:

  1. hej :)
    kul att du gillade din överraskning! såna korta stickor har jag - stl 4 - o jag ääälskar dom! stickar alla bäbissockar med dom! köpte faktiskt 2 par till mig oxå på mässan i helgen *ler*
    ska bli sko att se vad du gör av garnet!
    kraMyz

    SvaraRadera
  2. Hej Ingela!
    Du vann tävlingen hos mig och jag skulle behöva din adress så jag kan skicka garnet till dig!:)

    kontakta mig så fort du kan på johanstickar@gmail.com

    SvaraRadera