fredag 24 februari 2012

Vad som hänt och lite till....

Lovade för några dagar sedan att lägga in det jag handla från syfestivalen. Kom inte så lång med de annat som kom emellan. Men nu har jag fotat :)
Detta är vadjag kom hem med.


Va med på Stickas årsmöte och där fick vi en liten godispåse när vi var klara. Har gjort första ledtråden på vante 2.

Jag är stolt över mig själv. Vart inte allt för hårt som jag sticka denna gång. Är inte så duktig att sticka med två färger men övning ger färdighet sägs det :)

Är som sagt fortfarande sjukskriven. Är sjukskriven tom den 15 mars till att börja med. Ska till läkaren snart igen och se vad han tycker. Jag börjar så sakteliga ta mig tillbaka till vardagen. Lite svårt men jag måste. Tur att jag har min gosing hemma nu när barnen är med mormor och morfar upp i stugan på sportlov. Idag är hon lite social och äter märgbenet hon fick av mig.


Har hunnit klart med två saker än så länge i februari. Dels är det min röda väst som jag har haft som Ufo denna månad och sen min inspira. Vart jättefina båda två. Ska bara fästa trådarna.


Japp det var lite av vad som  hänt här. Nu ska jag smita ut och titta om ledtråd 2 kommit ut på vantarna :)
Ha en underbar dag/kväll ni alla där ute.
/Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar