måndag 22 december 2014

Min kofta

Oj vad tiden går när man pluggar. Har nu haft en intensiv period med uppsatser och tentamen men nu har jag lite ledigt. Vet att jag ligger efter med koftan men kommer ha massor av sticktid nu i julhelgen och över nyår. Ska nämligen åka upp till fjällen med familjen och kommer sitta inne i en mysig varm stuga om kvällarna så jag kommer få en massa sticktid. Ungarna kommer att vara ute nästan hela dagen och hundarna kommer att rasa av sig massor i snön. Maken kommer att umgås en massa med de andra i stugan och vi kvinnor kommer att sitta och sticka som vanligt. Kommer ta med mig koftstickningen och även Stickas! mysterisocka med mig. Blir nog även nån annan stickning med och troligtvis en och annan bok. Ska bli skönt att få vara ledig. Behöver det :)

Här är en liten titt på hur min kofta ser ut än så länge.....men bara en liten smygtitt ;)

Ha en underbar Jul och en trevlig Nyår!!!
Kram
Ingela

2 kommentarer:

  1. Jättefina färger, DET ser jag.
    Ha så skönt i jul och hoppas du får massor av sköna sticktimmar.

    SvaraRadera