torsdag 15 januari 2015

Nu har vi kommit.....

.....halvvägs i januari. Jag har hunnit med en hel del. Är med i ett event på Facebook som heter "365 kreativa dagar på ett år". Än så länge har jag gjort något varje dag. Sen har det varit lite olika med hur mycket eller litet jag har gjort.
Tack vare det eventet har jag lyckats fixa några saker från min Ufo lista.





Har äntligen fått en partner till två strumpor. Så fortsätter det så här kommer nog min ufo lista att minska till slutet av året som jag hoppas på.

Har även varit effektiv och gjort ett fodral till mina strumpstickor. De låg lite här och var och jag kände att jag inte vill leta efter alla mina strumpstickor hela tiden. Det är en lätt modell och tog inte lång tid att göra.

Nu är det snart helg och vi får se vad denna helg har att erbjuda mig. Ha en underbar kväll/dag.
Kram
Ingela


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar