söndag 4 januari 2015

Nytt år och äntligen hemma

Jaha nu har ett nytt år infunnit sig och vad har jag hunnit med än så länge?
Jag har otroligt men sant börjat två nya projekt...*skämskudde fram* Men jag har lyckats blivit klart med ett UFO och börjat med ett annat. Ska beta av min lista och försöka att inte fixa så många nya projekt. Kanske försöka hålla ner på hur många jag får ha på G samtidigt.

Har insett att jag även vill lägga till en sida här inne. Kommer att lägga in en sida om böcker som jag har läst/lyssnat på under året.  Känner att jag vill hålla lite koll på vad jag har läst. Läser en hel del i vanliga böcker och e-böcker och lyssnar på en hel del ljudböcker i bilen när jag åker. Har fundering på att kanske börja lyssna även när jag stickar. Får se hur jag gör. Inte alltid min familj vill höra samma sak som mig. Men kanske kan fixa genom datorn eller telefonen. Har ju lånekort på biblioteket och man kan ju låna hem både ljudbok och e-bok. Älskar ju att gå på återbruket här i staden och även i Uppsala och loppisbodar i olika städer och fynda lite böcker.  Kan ju erkänna att jag är stolt ägare av runt 800 skönlitterära böcker och ett antal faktaböcker. Älskar känslan och doften av en ny bok. Är en boknörd ut i fingerspetsen :)

Kommer försöka vara lite mer aktiv här inne. Min KAL kofta går det sådär med. Har fastnat lite och vet inte hur jag vill ha mina ränder. Ska fundera lite och skissa lite innan jag fortsätter. För mig gör det inget om jag inte hinner klart i tid. Jag vet att jag kommer få en kofta jag kommer att använda och gilla i slutändan och då får det ta den tid det tar :)

Ha en fortsatt underbar kväll/natt alla ni trevliga som hittar in till mig.
Kram
Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar