onsdag 6 juli 2011

Ny teststickning :)

Vet att det var ett tag sedan jag skrev i min blogg. Haft fullt upp här hemma. Min man jobbar sent varje dag och jag är själv med ungarna. Inte alltid jag ens hinner ta upp stickorna.
Idag har jag äntligen fått tid för att börja sticka lite. Ett nytt mönster från Kara Hoover som heter Terpsichore. Stickar den i Manos lace färg 7602. Den verkar kul att sticka och det går ganska snabbt.
Så här långt har jag kommit nu

Har snart även stickat klart mina strumpor i regia. En klar och en halvvägs klar.
Snart så har man äntligen semester. Jobbar bara torsdag och fredag och sen skön ledighet i fyra veckor. Ska bli så himlans skönt. Börjar bli lite trött på jobbet. Men får man bara vila lite och ladda batterierna så blir det bättre. Får väl se hur mycket man hinner sticka i sommar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar