lördag 23 juli 2011

Jag är med garn :)

Vart lite överraskad. Min man sa för några dagar sedan att vi kunde åka och titta på garn. Så idag klev vi upp tidigt. Satte oss i bilen och åkte till Kilafors. Tog ungefär 2 ½ timme. Sen fick jag gå och botanisera inne på garntjänst. Och där kom detta med mig till bilen :)
Järbo garnet ska bli en älg tröja till min man. Carolinagarnet ska bli en kofta åt min mellan son. Han vart jätteglad när han såg det. Snyggt mamma sa han :)

När vi skulle åka tillbaka hemåt så stanna vi i Gävle för att äta. Då skyndade jag mig att googla på mobilen och insåg att det fins en garnaffär där som heter Garnet. Och där med lite rådförfrågan med min man (som otroligt men sant följde med mig in) om färger så kom jag ut med detta :)

Ska bli sjalen som jag tror att Mia håller på att göra ifrån Drops.

Och eftersom jag har en så omtänksam man som körde hela tiden så hann jag börja med Vlad. Hann komma en bit :) Snygg blir den.
Ja det är lite vad om hänt idag. Men kvällen är ung och det finns mycke tid kvar som det kan hända saker på. Ha en underbar dag ni alla bloggare.

Skänker även en tanke till alla i Norge. Hemskt att det kan hända såna här saker. Alla dessa unga människor :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar