fredag 19 april 2013

Nu är det fredag

Idag har jag mest tyckt synd om mig själv. Förkyld, feber och eventuellt en urinvägsinfektion. Japp fredagsmys på hög nivå.
Imorgon så bär det av till Katrineholm för att titta på min sons Alexanders första handbollstunering. Ska bli kul och spännande och se om han klarar att vara ifrån oss och lyssna på tränarna hela helgen. Imorgon kväll så ska jag och resten av familjen över till min styvfar som har fyllt 65. En nyliven glad pensionär som fortsätter att jobba ett tag till. Det lär komma en hel del som ska gratta. Så det blir nog fullt ös. Sen på söndagen bär det av till Katrineholm igen för att hämta hem sonen.
Blir nog en del stickningar som får följa med mig. Ska ta med mig dem som är snart klara. Behöver frigöra lite stickor.
Återkommer med bilder lite senare.
Ha en underbar helg.
Kram
Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar