måndag 5 september 2011

Bortavaro

Vet att jag inte har bloggat på ett tag men mycket har hänt här. Massa personlinga saker som gjort att jag inte orkat skriva här.
Men nu har en del saker lugnat ner sig. Förra veckan i fredags så slutade jag mitt jobb som jag haft i över sju år. Inge kul alls. Vi alla på arbetsplatsen vart uppsagda pga arbetsbrist.
Idag så började jag mitt nya jobb. Är ju väldigt facklig av mig och har gått en del kurser. Är regionalt skyddsombud. Min region fick höra att jag inget hade att göra så nu har jag fått projektanställning i två månader och som det låter  kommer att förlängas med två månader till.
Våran uppsägning tvistas det om så man vet aldrig. Man kanske får tillbaka det jobbet. Men jag vet inte om jag vill det. Vi har inte blivit så bra behandlade av våran arbetsgivare.

Idag råkar det även vara min födelsedag. Har fått en massa kramar och pussar av mina barn och man. Presenten kommer med posten säger manen....så jag får väl se vad det blir. Hade trevligt sällskap hemma igår. Va mina underbara föräldrar och svärföräldrar. Så det bidde en massa kaffe, kakor och tårta. Idag ska jag bara ta det lungt och bli bortskämd.
Nej nu ska jag njuta av lite mer kramar och gos med familjen. Ha en underbar dag alla ni underbara bloggare här ute  :)

2 kommentarer: